valborg

Gokväll käraste läsare. Jag är på rätt kasst humör men är ändå glad. Lite krånligt känsla de där. NU blev jag på ännu kassare humör. Men i alla fall, försov mig så jag missade massagen i skolan idag. Därför har jag nu fått rött på schemat (ja, vi har en sida så föräldrarna kan se när vi skolkar..typ) för att mamma glömde att anmäla att jag försov mig. De har gjort mig på ännu sämre humör. Sen var det matte, ingen gladhetsfaktor där inte. Mösspåtagning för 3:orna efter de. Lunch i stan och sen hem. De va min dag de, rätt kass kan man ju säga. Jag känner att jag inte bidrar med någon glädje alls här men hoppas ni är glada ändå, tihi :)
Valborg ikväll då. Det är så mycket jag vill göra och så många jag vill träffa men nu blir det i alla fall träffa några tjejer från klassen + massa andra.

Terminsredovisningarna i tisdags och igår gick väl bra. Hahah men genrepet i tisdags, shit.. de gick inte alls. Haha usch, ville bara spy på mig själv. Tur att föreställningarna gick bättre. Och kul att bror min kom och kolla.

Luddigt inlägg men ni får stå ut, ha en nice valborg :)


Jag ler, trots dålig dag. Score! haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

ibland har man dåliga dagar helt enkelt..

Postat av: vanessa

kika gärna in på min blogg och kommentera :)

kram!

2009-05-01 @ 15:06:21
URL: http://annicole.blogg.se/
Postat av: petter

Klart att jag kommer och kollar :D

2009-05-03 @ 02:07:10
URL: http://petterskoglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback