Back in town

Urkult va verkligen helt awesome! Härligt folk och allt. Orkar inte berätta om dagarna där uppe i Norrland nu. Är trött som en uggla höll jag på att säga. Aja, trött är jag i alla fall. Kom ju hem från Norrland imorse. Åkte buss hela natten till Stockholm och jag va i stort sätt vaken hela resan. Denna dag har i alla fall spenderats några timmar på balettakademin där bounce summercamp håller till i år. Så jazz och hiphop har kroppen hålt igång med.

NU...äntligen ska jag sova. Och i min egna säng, halleluja. Har liksom sovit på golvet på 2 inte så speciellt mjuka liggunderlag alla nätter i Norrland. Och vet ni vad, sjuk håller jag på att bli.. får hoppas lite sömn får mig på bättre vägar. Så sova nu var det ja!




Bilder kommer. Fast vi vet ju hur de brukar gå när jag säger att jag ska ladda upp bilder..suck. Men jag ska göra mitt bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

nej amsi, nu är jag besviken?? :p fortfarande ingen bild på min och meleats coolhet? :O xD

hahaha.. pussssss

2009-08-06 @ 22:12:17
Postat av: amanda

Emma: hahah nej jag vet... :( Men jag hann inte. Men kanske imorgon ;) haha pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback