Sjuk men glad

Oh vad jag känner mig duktig som för en gång skull laddat upp bilder när jag sagt att jag ska göra de (norrlandsbilderna). Dock tog de ju några dagar men äsch. Jaa.. Jag mår fint, dock sjuk. Hostar och hostar. Blev sjuk efter norrland och sen var det dans hela veckan så de blev bara värre. Jobbade även på min kompis syrras bröllop i lördags. Serverade/diskade m.m, va kul men kämpigt. Tog på krafterna. Nu har jag i alla fall vilat några dagar och får väl ta de lungt några till. Och varför är jag uppe om jag är sjuk, Amanda gå och lägg dig!!!! haha. Godnatt då gott folk :)


Kommentarer
Postat av: carolina den fina

Jag förstår mig inte på dig unga dam, du är lika snygg som vanligt även när du är sjuk haha.

Jag skulle se ut som ett lik, hehehehe.



Krya på dig jag saknar dig. Ses nästa vecka (PANIK INFÖR SKOLSTARTEN) puuuussssss

2009-08-12 @ 09:28:38
Postat av: Meleat

Jättesnyggt hår!

Hahah, carolina den fina.

2009-08-12 @ 16:48:40
Postat av: Anna

Snart är det skola igen, och iiiingen matte :'(

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback