eighteen

Japp, då har lilla jag gått och blivit myndig och allt. Igår (eftersom klockan har passerat tolvslaget) Dagen var sådär.. men kvällen blev bättre då 3 fina vänner kom och plinga på. Mina tre små tomtenissar följde även med mig och familjen till söder för sushi. Så där trippade jag runt i grön kalashatt med mina nissar och sjöng om julen, sushi och lidl.

Och vad gör jag uppe? Kommer så inte orkar upp imorgon. Är de meningen att man ska börja ta mer ansvar för sig själv nu när man är 18? I såna fall har jag i stort sätt redan failat. Och tjoho, jag får nu anmäla mig själv "sjuk" på skolans närvarosida. Hello sovmorgon!! Nej, ska inte. Jag är duktig!!! (hoppas jag) 





Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hahahah ingen aning! Men jag älskar bilden :D <3



vi får dra ut snart igen! Men INTE på stureplaaan hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback