Brorsan

Brorsan har lösen och allt till syrrans blogg! Mwaaahahahahaaaa!

Som ni redan vet är min syster i Götet. Hon har det gött där enligt vad jag har hört. Själv sitter jag hemma hos pappa nu och försöker komma på något roligt att göra sådär inpå kvällskvisten (05:03). Det var då jag fann den briljanta idén att gästblogga!

Idag har jag varit runt lite i stan med framför allt träffat mamma. Syrran bor ju hos mamma nu för det mesta och jag hos pappa. På onsdag flyttar jag över till mamma i några veckor.

Imorgon ska jag och lite folk ifrån klassen ha en mysig filmkväll här hemma hos mig då pappa är bortrest. Då slipper vi störa honom mitt i natten när alla hoppar till utav av skräckfilmerna! Nu ska jag sova!

Kika in i min blogg förresten!
Den hittar ni
HÄR



Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback