farväl för ett tag

Herregud va jag är sämst på detta. Är ju inte speciellt aktiv på nått sätt här, skärpning!!!

Men nu ska jag uppåt i landet, till norrland som jag fattat de. Ska bo hos en bekant och nästa helg blir det festival. Urkult heter den. Är väl mest mina föräldrar som vill dit men med skulle jag tydligen. Jaja, kanske blir kul.. får hoppas på de bästa! Åker imorgon och är tillbaka morgonen den 3:e. Sen på eftermiddagen blir de dans, Bounce summercamp 09. Yeaaah!

Take care! Pusssss.



Kommentarer
Postat av: Axelalm

yey!! Änligen ett inlägg! ;) Jag vill också på ngn festival. Ska kolla om den där folkmusik festivalen har varit.. :P jaja ha det så bra i norrland! :D

2009-07-23 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback