ikea

Varit på Ikea idag. Älska Ikea, älska Ikeas billga godis, älska ikeas gratis påfyllning när man köper dricka, älska ikeas pizza!!! Eller egentligen blir det ju igår eftersom klockan passerat tolv och här sitter jag mitt i natten och leker nattugla.

Kan ju i alla fall bjuda på några bilder från dagen.


Jag är ikeas nya glada framtida kock!


Prova fotöljer, eller nått..


Här har vi Gabbi!


Vi åkte och badade/fotade lite. Bilder kommer en annan dag.


fotafotafota.

Kanske dags för mig att vandra hem till mitt place, sitter hos pappa nu. Så gott som ljust ute nu och allt. ¡Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: gaaaaabs

ikea är bäst. lingondricka är bäst. jag är bäst.

2009-07-02 @ 21:43:27
Postat av: gaaaaabs

eller ok, vi är bäst.

2009-07-02 @ 21:43:46
Postat av: gaaaaabs

förresten idag har jag typ nysit 12 gånger.

2009-07-02 @ 21:44:06
Postat av: gaaaaabs

kickass eller vaaaaad?

2009-07-02 @ 21:44:19
Postat av: amanda

gaaaaabs: ooooh då börjar du nå ditt mål ju! Riktigt bra må jag säga! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback