Back in sweden

Hello! Jag är hemma från Malta och har redan hunnit frysa ihjäl här i kalla Sverige.

De har varit en bra resa. Jag, mormor, morfar och brorsan. Man kan väl säga att vi har tagit de riktigt lungt, går ju inte att göra så mycket annat när man har två morföräldrar som inte riktigt är fit for fight. Hur som helst, kom till malta i söndagskväll. I måndags var vi i Valletta centrum(?) och kikade lite. Sedan lite bad i poolen, tyvärr efter solen gått i moln. På tisdagen blev de slappa vid poolen några timmar. Riktigt gött med sol och värme! Och igår tog vi en tripp till någon Ö vid namn Gozo där vi åt lite mat och slappa. Åkte hem till Stockholm tidigt idag så mycket solande har de inte blivit men riktigt skönt att komma bort lite.

Imorgon blir de städning, mitt rum ser ut som ett bombnedslag! Ciaaao.

Malta


Kommentarer
Postat av: Paola

oh, jag kom hem från malta i onsdags! Nice! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback