allt och inget

Äta, dansa, sova, äta, dansa, sova.. hej och hå, äntligen helg! Man hinner knappt vara hemma när man dansar utanför skolan också. Provade hur som helst akrobatik på danscenter i onsdags. Skitkul! Ska nog byta någon av mina andra kurser till akro istället. På tal om något annat har vi bokat våran studenskiva nu, yeah.. kommer rocka galet! Helt sjukt att man redan börjar planera studenten. Snart dags fast ändå inte.

haha, de här inlägget skrevs igår. Men tydligen råkade jag somna innan jag hann publicera. Nu ska jag snart hem till mormor och morfar och städa. Sen till en kompis som fyllt år.


På danshistorian fick vi massa papper med beskriningar och bilder på gamla jazzsteg som vi skulle tolka och göra en liten koreografi av. Haha riktigt fint blev de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback