Mössor mitt i sommarn

Hej fina människor!

Har suttit och tittat på Mamma vid 16 som gick på kanal 5 för ett tag sedan. Jättefin film, tårarna rann. Har också bakat kladdkaka, är proppmätt nu haha. Städat lite har jag också gjort.

Imorgon ska jag kanske träffa två kompisar, om inte ska jag till mormor och morfar. Åker antagligen till Båven på tisdagmorgon. Hm.. måste hinna tvätta och diska imorgon också. Får försöka hinna med allt :)


Bilder: Halens.se
Jag funderar på att beställa dessa mössor när jag kommer hem från england. Den vita är ju hur söt som helst och den rosa verkar vara som min
gröna, fast rosa ;)
 Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag såg också den filmen! tårar av både sorg och glädje!! as bra var den!! hoppas du kan träffas imorn älsko! pussis! <3

Postat av: Sweet 16´s blogg

fina bilder :)

2008-07-07 @ 12:30:00
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Mika

Jag tittade också på den:P jag kunde inte hålla tillbaka tårarna:P

2008-07-07 @ 13:10:45
URL: http://redapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback